torsdag 26 augusti 2010

Bli rödgrön valarbetare - Minska klassklyftorna!

3 kommentarer:

  1. Hej Emilia! Jag RYSER när jag ser dina åsikter. Men du är stört snygg! Jag undrar om du och jag kan gå på dejt nån gång? Hittar inte din mailadress.

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    Vi skulle vilja ha några argument för jämn fördelning av föräldraledighet. Det här skulle vara till stor hjälp eftersom vi ska hålla en debatt i skolan.

    Skicka gärna dina svar till: Josephhine@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Alltid lika härligt att se folk som är politiskt aktiva. Riksdagen & kommunfullmäktige skulle dra nytta av en föryngringsprocess. Tyvärr tror jag dock att din chans är minimal, då Ohly & Sahlin gör mer skada än nytta. Nää, Göran Perssons intellekt attraherade fler mittenväljare än dagens populister.

    MVH

    Erik

    SvaraRadera